Terug in Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Terug in Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Terug in Kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

19 September 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo,

Na een paar heerlijke dagen in tioman zijn we weer terug in Kuala Lumpur.
Gisteren hebben we de boot van 7.00u genomen naar t vaste land.was wel er vroeg hoor om 5.00u op staan in je vakantie en dan t bedenken dat we in nl dan rond die tijd net naar bed zouden gaan,blijft een rare gedachte hoor dat tijdverschil.
Na een lange dag van reizen de boot en dan nog een busrit van ongeveer 5,5uur.jeetje het eerste deel van de busrit was echt een hele attractie zeg we hebben denk ik wel 2 uur lang alleen maar zitten hobbelen in de bus en ik kan je vertellen dat het na 2 uur wel helemaal door elkaar geschud bent.......
Maar goed wij hebben nu nog 2 dgn hier in Kuala Lumpur en we hebben een super lekker bed en onwijs leuk hotel dus daar gaan we nog even van genieten voordat we geloof ik de kou weer in moeten.
We hopen dat jullie weer net zo meegenoten hebben als dat wij hebben gedaan van deze vakantie!!

Liefs en tot in NL

• 19 September 2013 - 08:39

Ingrid:

Hallo luitjes
    Geniet nog even van een paar mooie dagen en dan inderdaad
    terug naar koudere oorden.
    Vond het leuk om mee te lezen wat jullie mee maakte.
    Een hele goede reis terug en tot ziens in holland.
    Groetjes Ingrid xxx

• 19 September 2013 - 14:48

Mamma Van Der Lelij:

Dat is weer vlug gegaan hè. Hier is het wel somber met
    Af en toe en bui . Van het weekend wordt het droog met een
    zonnetje, dus jullie kunnen hier ook nog even genieten.
    Genieten jullie nog maar even van het mooie hotel en de stad.
    Dikke pakkerd

• 20 September 2013 - 07:26

Janneke:

Hallo lieverds,

Jammer voor jullie dat het er bijna op zit , niet voor mij ( ha,ha)
    Hier is het van de week niet warm geweest, wind en regen, de verwarming af en toe weer aan.

We zien jullie morgen op Schiphol.