Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

04 September 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,
We zijn er dan eindelijk!Vanaf Amsterdam zijn we met een overvol vliegtuig vertrokken naar Dubai!Daar aangekomen zijn we eerst maar op zoek gegaan om aan onze verslaving te voldoen...:-((maar goed we hebben ons prima vermaakt op het vliegveld en we waren eigenlijk wel heel blij met de tussenstop.
We zijn uiteindelijk wel een uur later vertrokken omdat er problemen waren met de verlichting in t vliegtuig.
We hebben de laatste uren van de reis wel heerlijk slapend doorgebracht!Het vliegtuig was namelijk meer leeg dan dat er mensen waren en zo konden we heerlijk onze eigen first class creëren we hebben lekker languit op de stoelen kunnen liggen en de stewardessen waren zelfs zo lief daf ze iedereen lekker hebben laten slapen en als je wakker werd kreeg je je ontbijt.
Heerlijk hoor zo'n vlucht.
Daarna maar een taxi genomen naar ons guesthouse !Inmiddels is het hier nu bijna 23.00uu en gaan we maar een poging doen om te slapen en in t ritme van hier komen.........
Dus bij deze slaap lekker allemaal(alhoewel het bij jullie nog lang geen bedtijd is) en we zijn benieuwd wat we morgen allemaal weer voor indrukken krijgen van deze stad.

Liefs,

• 04 September 2013 - 17:20

Maatje :

Hallo lieverds,

Wat heerlijk dat de vlucht zo goed is verlopen. Veel witte jurken he op Dubai.

Eerst lekker slapen en aclamatiseren en dan gaan met die banaan. Genieten jullie
    er maar lekker van. Groetjes pa en ma van der Lelij xxxxxxxxxxxxxxx

• 04 September 2013 - 17:23

Hannah:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en derest komt vanzelf!
    Ben reuze benieuwd weer naar jullie verslagen! X

• 04 September 2013 - 21:04

Claudia & Denis:

Ik hoop dat jullie nu toch echt de slaap hebben kunnen vatten, welterusten verder en op naar morgen. Ook wij zijn benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken.
    Een heel fijne tijd, tot lees, veel liefs Ons xxxx

• 05 September 2013 - 10:33

Yvette:

ooooohhhhh wat heerlijk dat je zo n lekkere vlucht hebt gehad. Nu idd lekker slapen en dan genieten saampjes. Have fun lieffies xxx

• 05 September 2013 - 19:36

Janneke:

Hallo lieverds,

Hoop dat het allemaal goed gaat daar en jullie lekker genieten.
    Het is hier vandaag 30 graden

Liefs van deze kant