Eilandhollen - Reisverslag uit Pulau Tioman, Maleisië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Eilandhollen - Reisverslag uit Pulau Tioman, Maleisië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Eilandhollen

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

15 September 2013 | Maleisië, Pulau Tioman

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens wifi dus weer even tijd om jullie onze laatste belevenissen te vertellen.
We zijn dus van de spookstad met de bus naar mersing afgereisd om daar een nachtje te blijven en dan de volgende dag naar het eiland waar t basiskamp van expeditie robinson te gaan voor een paar dagen......
Ohhhhh wat was het er heerlijk rustig zeg en t leek wel of win de enige op het hele eiland waren.we hebben dan ook heerlijk op t strand geluierd en daar was dus echt niemand behalve wij!
We zijn er echt verwend met heerlijk eten en rust!
We hebben eigenlijk onze eigen robinson gevoel gehad met het enige verschil dat wij heerlijk eten hadden.
Na deze heerlijk dagen hadden we de keuze om toch weer een nachtje in mersing te blijven of toch maar door naar tioman om daar nog meer relaxte dagen door te brengen we heb en dus gekozen voor de laatste optie.
Gelukkig was er nog een slaapplekje op t eiland want veel mensen vanuit Kuala Lumpur en Singapore gaan naar een eiland in t weekend.
Maar vraag niet waar we hebben geslapen????
Oke het bed was redelijk,je verstand op nul qua schoon maar goed t was maar voor een nachtje.
S avonds toen we in bed lagen hoorde ik steeds een knisperend geluid,Maurice zei "dat is de tv die je hoort" maar ik was er toch nie helemaal van overtuigd maar goed ik zal een x niet eigenwijs zijn en me er Bij neerleggen dat t de tv is.
Gelukkig ben ik nog jet zo gek als ik er uit zie(hahahaha) want de volgende ochtend pakte we onze rugzak waar een rol met koekjes inzat en die was helemaal aangevreten
We waren blij dat we mochten vertrekken naar het enige verblijf wat we in nl al hadden geregeld.
Waaaaauuuuuuuwwww wat is het heerlijk wakker worden met de zee in je oren echt geweldig!!!!!!!!!!
Nu gaan wr zometeen maar eens een dagje snorkelen

Liefs,

• 15 September 2013 - 09:38

Janneke:

Hallo lieverds ,

Klinkt gezellig, maar goed dat je niet gezien hebt wat of wie er in je tas heeft gezeten.

Als je maar geen bedwants mee naar huis neemt ?

Geniet nog lekker

Liefs ons

• 15 September 2013 - 09:42

Ingrid:

Zo dat was dan een spannend nachtje met die geluiden maar
    goed het was een zoetekauw en gelukkig geen vleeeseter anders
    was hij aan jullie begonnen haha.
    Nou jullie zien en genieten genoeg nog veel plezier.
    Ingrid

• 15 September 2013 - 13:30

Mamma Van Der Lelij:

Hoi lieverds, wat een avontuur hè. Rust, ruimte zon en zee.
    Wat willen jullie nog meer. Nog een paar dagen te gaan, en dan is het
    Weer om. Geniet ze hè. Paps en mams