Maleisie here we come! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Maleisie here we come! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Maleisie here we come!

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

22 Juli 2013 | Nederland, Almere-Buiten

hallo allemaal,

Ja,ja het is bijna weer zover. Over een paar weken halen we onze backpack weer tevoorschijn en nemen we jullie weer mee op onze avonturen dit jaar door Maleisië.
Wij hebben er in ieder geval weer heel veel zin en zeker nu omdat we de tickets hebben geboekt.
En dat vliegen ja daar gaat al de voorpret mee beginnen want dit jaar vliegen we met het grootste vliegtuig van de Emiraten en wel de airbus A380...dit jaar hebben we dan geen rechtstreekse vlucht maar mogen we wel een paar uurtjes vertoeven op het vliegveld van Dubai en dat schijnt al een hele belevenis te zijn. We zijn benieuwd!!!

• 22 Juli 2013 - 20:10

Jore En Lars:

Jaaa we gaan jullie volgen hoor!!! En idd dubai is echt een hele belevenis ga er maar lekker van genieten xx

• 22 Juli 2013 - 20:22

Dewi:

.....ben heeeeelemaal niet jaloers hoor,hi hi!!! ga er lekker van genieten strak,maar vergeet ook de voorpret niet! x