Oh!!! Wat is het heet!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Oh!!! Wat is het heet!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Oh!!! Wat is het heet!!!!

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

11 September 2012 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Vandaag dus maar met onze tuktuk vriend op stap geweest. Uiteindelijk werd het daar weer een vriend van, degene waar wij een afspraak mee hadden, had z'n tuktuk in de soep gereden. Natuurlijk hebben we weer mooie tempels gezien maar ook zoals gewoonlijk langs een kleermaker. Daar heeft Bianca een broek laten aanmeten, met een lengte van 114cm. Dus Dewi: hij is voor jou iets te lang. Haha. Op dit moment als we dit schrijven, komt het met bakken uit de lucht. maar het blijft nog steeds warm!!,!

Morgenochtend is het weer tijd om bangkok te verlaten. We gaan morgen onderweg naar Kanachaburi. En daar gaan we naar een tijgertempel.( de opa van Cleo opzoeken).ook willen we olifanten gaan wassen. En de Erawan watervallen bezoeken.

Jullie zijn weer een beetje op de hoogte wat we allemaal hebben uitgespookt en nog willen gaan doen!

Dikke knuffel

• 11 September 2012 - 18:16

Mam:

Hallo lieverds ,

Hier heeft het ook geregeld ,voor het eerst sinds lange tijd binnen gegeten.
    Veel reis plezier

Liefs mam en pap

• 11 September 2012 - 19:04

Denice Koeiman:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie volop genieten en
    Bianca, wat een lange broek heb je laten aanmeten...Hihihih. Nog veel plezier gewenst het laatste dagje
    In bankok eR

• 11 September 2012 - 21:10

Dewi:

heeeeeee vakantiegangers!!!!!!!!!

tis hier inmiddels echt herfst(bleeeeeeeehhhhhhh!!!!) dus.......geniet er maar goed van!!!!maarrrrr euhhhh gruutje, je kunt zo'n broek toch ook een centimeter of wat korter bestellen????????????

nou lieve mensen,we faxen weer!!!!!! veeeeuul plezier!!!!

xxx guutje en man

• 11 September 2012 - 22:06

Patricia :

Coowl , komen er nog een paar fotootjes ?

• 14 September 2012 - 17:35

Janneke En Jan:

Ha lieverds

Wij hebben nu de verwarming aan, het is nat en koud

Jullie blij met af en toe een goede bui, maar gelukkig blijft de temperatuur goed

Liefs van ons uit hengelo