Back in kanachanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Back in kanachanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Back in kanachanaburi

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

26 September 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Lieve allemaal!

Zoals jullie kunnen lezen zijn we weer terug in kanachanaburi.
Na 2 dagen hebben we ayutthaya weer verlaten,deels omdat er niet zo heel veel te beleven was en deels omdat dat eigenlijk de eerste stad was waar we ons niet echt op ons gemak voelde.
We hebben in ayutthaya een boottrip gedaan en langs allerlei tempels gevaren.erg leuk in die boot trouwens we kwamen er een Australische man tegen die een jaartje of 80 was en 3mnd op reis was.hij vertelde ons dat ie een ticket had geboekt naar Bangkok en ergens in november gaat ie weer terug en daar tussen in moet ie zich vermaken zoals hij zelf zegt.echt heel bijzonder die man!
Prachtig om te zien dat je op die leeftijd nog zoveel van het avontuur en het reizen kunt genieten.........
De dag erna weer een paar tempels bekeken ach en uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar voor ons,maar voor de Thai schijnen ze echt wel verschillend te zijn.
We hadden eigenlijk de eerste avond al besloten om terug te gaan naar kanachanaburi om daar nog even de laatste dagen lekker te relaxen en helemaal niks doen!!!
Zo gezegd zo gedaan en we zijn hier nu een dag en blijven tot vrijdag hier om dan weer terug te gaan naar Bangkok waar we echt onze laatste dagen,nou ja dagen.... Eerder uren nog gaan vertoeven.
Dit zal dan helaas voor jullie ons laatste verslag zijn die we schrijven en als jullie alles live willen horen en de kiekjes(rond de 800) willen bekijken zijn jullie natuurlijk altijd welkom thuis in Almere !!!!!!
Nou lieverds we hopen dat we jullie een beetje meegenomen hebben op onze reis en dat jullie heerlijk mee hebben kunnen dromen...........

Hele dikke kus van ons

• 26 September 2012 - 13:22

Yvette:

heerlijk hoor en wat een reis joh ! echt een ervaring rijker en je weet gelijk weer waar je voor werkt toch. Luitjes geniet nog ff, enjoy en relax....

Liefs