Hua hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Hua hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Hua hin

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

17 September 2012 | Thailand, Bangkok

Zoals we al eerder hadden geschreven zijn we verder gegaan naar hua hin dit is een badplaats vlakbij Bangkok waar veel Thaise mensen in het weekend naartoe gaan zeg maar een soort van Scheveningen/Noordwijk maar dan op zijn Thais !
We hadden eerst een nacht in een guesthouse geslapen wat redelijk nieuw was alleen 1 nadeel er zaten geen ramen in de kamer. Is wel raar wakker worden hoor je weet echt totaal niet of het nu donker of licht is zonnig of niet........
Maar goed voor 1nacht prima te doen nu zitten we nog voor vannacht in een guesthouse wat van een Fransman is,die trouwens super vriendelijk en behulpzaam is.
We zijn gisteren naar een tempel geweest,een zittende budha,die wordt onderhouden door de Thaise koningin.het geld wat aan donaties wordt gegeven gaat eerst naar de koningin en zij geeft het weer uit aan onderhoud.
Daarna naar een wijngaard geweest die volgens ons is opgericht door een Fransman of een Duitser maar dat weten we niet meer.wel dat de druiven destijds meegenomen zijn uit Duitsland. Helaas waren de druiven al geplukt maar we hebben wel kunnen proeven van de wijn van die druiven.was echt heel goed te drinken maar we gingen aardig tipsie de taxi weer in...........
Vandaag eerst maar eens naar de apentempel geweest,de tempel zelf was niet echt heel veel aan maar de apen die er rondom liepen wel .het leek de apenheul wel maar dan met ietsepietsie meer apen!
Het was vandaag zo superwarm dat we 's middags richting het waterpark zijn gegaan.heerlijk genoten van het park wat we bijna voor ons zelf hadden want er liep bijna niemand rond.
We kregen zelfs nog extra korting omdat er een aantal dingen in onderhoud was(en we hadden al 50% korting).
Vandaag alweer de laatste dag in hua hin morgenochtend vertrekken we naar koh tao.
En zo zit onze eerste week er helaas al weer op wat vliegt de tijd toch!!!!!!!

Veel knuffels van ons.
Xxx

• 17 September 2012 - 14:04

Gaby:

Hoi! Wat heerlijk genieten jullie daar zeg! En de tijd gaat idd snel hoor! Dus blijf maar lekker genieten! Groetjes!! Gaby en de mannenbende hier.

• 17 September 2012 - 20:59

Martin:

Hallo Bianca en Maurice,
    Fijn dat jullie het goed hebben daar in Hua hin, geniet er maar lekker van hoor.
    Wij zijn net terug uit Polen en hebben het wel leuk gehad daar, het weer was niet zo best.
    Ach je kan niet altijd mooi weer hebben , maar het is bij jullie wel lekker warm .
    Groetjes van je moeder en vader

• 19 September 2012 - 20:49

Hannah:

Is weer is wat anders dan de regendouches zo een waterpartij hè! Haha .. En wat de apen betreft... Zijn die nét zo brutaal als in de apenheul??