Eindelijk zijn we er!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Eindelijk zijn we er!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Eindelijk zijn we er!!!!

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

10 September 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Wij zijn eindelijk aangekomen in Thailand. Veel turbulentie gehad en een paar turbulente passagiers die voor ons zaten. Zit ik eindelijk heerlijk in m'n stoeltje en zijn we de lucht in, krijg ik keihard een stoel van een Engelse vrouw, tegen m'n knieën aan. Dus ik zeg AU!!!! en toen ging ze toch uit haar plaat. Dus Bianca vraagt waarom ze zo agressief doet en toen werd ze nog agressiever en wou haar man de captain erbij halen. Want volgens kan je het ook op een normale manier vragen. Die Engels man wou mij al bijna slaan.
We waren snel door de douane en hadden snel onze tassen. Ook snel een taxi en die dacht dat ie in een F1 race belandt was.
Toen we in ons guesthouse aan kwamen moesten we tot 10.00 wachten totdat we op de kamer konden. Toen we eindelijk op de kamer waren, hebben we eerst ff wat geslapen. Nu zitten we heerlijk aan de koffie en de thee. Ff heerlijk wennen aan het klimaat. We kwamen al gelijk een tuktuk chauffeur tegen en daar hebben we gelijk een deal mee gesloten en die brengt ons morgen voor 0,20 euro de gehele dag naar tempels.

Knuffels van ons

• 10 September 2012 - 19:52

Pa En Ma Van Der Lelij:

Heerlijk dat jullie reis alweer achter de rug is. Stomme Engelse heb je overal, maar snel vergeten.
    Veel turbulentie is niet lekker, maar goed. Geniet er maar lekker van.
    Vandaag hier nog lekker weer geweest. Wordt van de week steeds minder van temparatuur.
    Zal geen 0,20 cent zijn dat rondrijden. Kijk goed uit. Zal wel 20 euro zijn is natuurlijk nog niet duur.
    Veel liefs, pap en mam,

• 10 September 2012 - 19:56

Hannah:

Hahahahaha hilarisch! 20 cent.. Een hele dag werken..
    Geniet lekker van de tempeltjes morgen en vergeet de
    mafkees uit de vlucht! Enjoy!