De route weten we al een beetje - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu De route weten we al een beetje - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

De route weten we al een beetje

Door: mauriceenbianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

12 Juli 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Hallo allemaal,

Om zeker te weten dat jullie allemaal onze berichtjes krijgen van ons via waarbenjij.nu vinden wij het erg leuk om alvast reacties te ontvangen!
Het komt nu steeds dichterbij dat we weer naar Thailand gaan. We kunnen nu echt bijna niet meer wachten.yeeha.....
Maar we hebben natuurlijk niet stil gezeten we hebben al een beetje uitgeplozen waar we naartoe willen.
Dus hier maar een kleine impressie van onze reis maar daar kunnen we natuurlijk onderweg ook vanaf wijken.hahahaha.
We beginnen natuurlijk in Bangkok en willen dan doorreizen naar kanachanaburi vanuit daar willen we naar hua-hin en dan doorreizen naar koh samui en dan uiteindelijk naar koh tao en dan weer terug naar Bangkok.maar ja niks zal zo veranderlijk zijn als deze reis....
We hopen dat jullie via ons dagboek tegen die tijd net zo genieten als dat wij dan gaan doen.

Xxx

• 12 Juli 2012 - 18:45

Diane:

Nou ik ben jaloers hoor ;-)

Ik heb trouwens nog een notitie boekje gevonden met kaartjes ed. Die van onze reis samen. Hebbu?

• 12 Juli 2012 - 19:16

Marion Kuijper:

kijken jullie nog voor vertrek de film Hotel Bangkok (of Bangkok Hotel)?? Dan weten jullie waar je voor uit moet kijken. Veel plezier met de voorbereidingen

• 12 Juli 2012 - 19:50

Maria:

ik zal jullie reis zeker volgen! nog even geduld hebben voor jullie kunnen vertrekken, maar vaak is de voorpret ook al erg leuk.

• 12 Juli 2012 - 20:07

Hannah:

Ik ga genieten van jullie reis hoor! Kan ook niet wachten op jullie belevenissen aldaar :-) xxx

• 12 Juli 2012 - 20:24

Gaby:

Ik krijg netjes jullie berichtjes!!! Spannend hoor! x