Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Krabi

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

15 September 2014 | Thailand, Krabi

Hallo allemaal,

Zondag hebben we toch wel met een beetje pijn in ons hart chiang mai verlaten om naar krabi te gaan.
Het was ongeveer 2uur vliegen naar krabi.
Daar eenmaal aangekomen was t wel redelijk bewolkt echt het tegenovergestelde van chiang maj maar ja dat mag de pret niet drukken een beetje bewolking is hier echt niet zo erg het blijft lekker warm. Eenmaal in t hotel waar we geboekt hebben begonnen toch wel aardig te regenen. Vandaag een tripje gepland naar ko phi phi.
Jullie kennen toch het verhaal van we gingen naar phi phi maar toch niet?
Nou dat is ons idd overkomen....
We zaten al in de speedboot op weg naar ko phi phi en er waren zeer hoge golven de boot klapte echt op de vreselijk hoge golven echt niet te zuinig zeg!!!
Op een gegeven moment zagen we al veel mensen flink zeeziek worden en Maurice had het ook aardig zwaar dus ik maar zeggen tegen m dat ie goed naar de horizon moest kijken (ooit eens ergens gelezen).onze reisleider daar vertelde ons dat het veiliger was om terug te gaan en dat vond iedereen dus een goed plan. Maar op een gegeven moment riep iemand dat zijn vrouw niet goed werd. Volgens hem ging d'r bloeddruk naar beneden ofzoiets. Maar goed wij hebben deze man eerste hulp geboden met z'n vrouw en hij was ons zo dankbaar hij heeft ons wel honderdduizend keer bedankt en z'n verontschuldigingen aangeboden. Terwijl wij zeiden dat hij echt geen sorry hoefde te zeggen en dat t alleen maar heel naar voor hún was.eenmaal weer aan wal kreeg z'n vrouw weer een beetje kleur maar ze voelde zich nog niet helemaal oké.
Op het moment dar we dit schrijven hebben we zojuist besloten om naar de andere kant te gaan richting ko samui. Daar is t weer veel beter dan hier.het is sinds gisteravond niet meer gestopt met regenen en aan de andere kant van de golf is het veel beter hopen we dan maar!

Dus we zeggen tot ko samui dan maar!

Dikke knuffels vanuit een regenachtig krabi

• 15 September 2014 - 09:15

Yvette:

oh god dokters in spe. wat een verhaal zeg. next time better dan maar.......knuffels xxxx

• 15 September 2014 - 18:11

Janneke:

Hallo lieverds,
    Wat een verhaal,gelukkig maar dat jullie terug zijn gegaan.
    Is het met die vrouw verder goed afgelopen ?

Wij hopen voor jullie dat het aan de andere kant dan beter is.

Heel veel liefs van ons