Alweer een week voorbij - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

13 September 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,

Weer een kleine update van ons hier uit het prachtige maar ontzettend warme chiang mai.
Nadat we woensdag een tour hebben gedaan hadden we ons eigenlijk voorgenomen om donderdag een rustige dag te doen.we hebben wel lekker uitgeslapen en daarna zijn we het centrum ingegaan van chiang mai en daar een aantal tempels bekeken en zelfs 1die hoog boven op de berg is daar hadden we echt een prachtig uitzicht over de stad. 'S avonds natuurlijk weer afgesproken met ons aussie maatje Dave dit is eigenlijk elke avond zo en supergezellie!!!!!!
We zijn donderdag wel vroeg ons bed ingegaan omdat we vrijdag een zeer lange dag zouden hebben. We zijn namelijk met de bus naar chiang rai gegaan en de golden triangle.in de golden triangle zoals wij eigenlijk zeggen het 3 landen punt liggen de grenzen van Thailand,Laos en Myanmar. We zijn wel een paar minuten de grens overgestoken Naar Laos..... Hihihihi en heel stiekem toch ook een blik kunnen werpen op het mysterieuze Myanmar. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is Myanmar jaren dicht geweest voor toeristen maar sinds enkele jaren zijn toch de grenzen opengesteld voor toeristen maar hoe makkelijk of moeilijk het is om een visum te krijgen zou ik niet durven zeggen........
Vandaag hebben we echt een hele rustige dag maar ook weer erg leuke!
We hebben vanochtend kookles gehad en weten nu aardig hoe we Thais kunnen koken..... Echt heerlijk maar wat een volle buik krijg je ervan.
Daarna lekker even de warmte van ons afgezwommen in het zwembad bij een hostel vlakbij.maar op het moment dat we dan eindelijk in t zwembad lagen begon t toch wel donker te worden in de lucht en ja hoorr...... De eerste druppels van deze week kwamen uit de lucht maar dat mag de pret niet drukken gewoon lekker in t water gebleven.
Morgen verlaten we chiang mai om richting t zuiden te gaan naar Krabi. Voorlopig blijven we daar 3dagen en als t ons bevalt en het weer zit een beetje mee misschien langer en anders maken we oversteek naar de andere kant richting ko tao of 1 van de andere eilanden die daar liggen .

Heel veel liefs.
Xxx

• 13 September 2014 - 17:26

Maatje:

Wat geweldig allemaal, jullie hebben alweer veel gezien.
    We hopen dat het blijft met af en toe een buitje, maar goed
    de temperatuur is heerlijk, soms te warm maar dat weet je daar.
    Heeeeeel veeeeeel plezier en genieten. Ik heb nog een email gestuurd.
    Liefs paps en mams van der Lelij

• 13 September 2014 - 17:29

Janneke:

Hallo lieverds ,

Een leuk verhaal, met veelleuke dingen die jullie gedaan hebben.
    Geniet er nog lekker van.

Heel veel liefs mam en pap

• 15 September 2014 - 09:13

Yvette:

Leuk ! jammer dat jullie alleen van die vervelende pingetjes/fotos doorsturen om mij jaloers te maken. hahaha. Mijn pingetjes midden in de nacht zijn leuker mazzelpikken.
    Have fun. N joy !