Ubud en omgeving - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Ubud en omgeving - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Ubud en omgeving

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

14 September 2015 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van ons, we hebben de afgelopen dagen in ubud gezeten en veel dingen gezien.
Je kent t wel tempels,tempels en nog meer tempels en oh ja ook nog meer hoor.... We zijn naar de bergen gereden en op een schitterend punt konden we de bergen zien en onze eerste vulkaan "live" gezien. Wel heel apart hoor deze vulkaan heeft zijn laatste uitbarsting in 1965 gehad en je kan nog helemaal zien waar de lava heeft gestroomd daar was het helemaal zwart en aan de voet zie je heel mooi de vruchtbare grond eromheen.
Een paar mooie maar vermoeiende dagen en daar staat natuurlijk tegenover dat we uiteraard een dagje zijn gaan relaxen.
We hebben vandaag een spa arrangement genaamd eat,pray and love gedaan.
Deze was echt een hele bijzondere ervaring een massage met 4 handen heel apart maar voor de totale ontspanning echt helemaal geweldig!!!!!! Als er iemand ooit hier naar ubud gaat is dit echt aan te raden......
De totale behandeling duurde maar liefst 4 uur en we zijn weer helemaal fris maar fruitig niet want we zijn Total los...zo maar lekker slapen en morgen weer vroeg op pad want dan gaan we naar de Gili eilanden en de gene waar wij naartoe gaan is Gili Air.
En daar gaan we nog meer relaxen en genieten van de witte stranden en het mooie blauwe water.hier in bali zijn trouwens de stranden niet wat je verwacht en de zee is te wild om daar even lekker in te poedelen.
Wat trouwens nog meer opvalt is dat veel en zeker de oudere mensen een aardig woordje Nederlands spreekt. Dus we moeten ook een beetje oppassen met wat we zeggen want voordat je t weet verstaan ze wat je zegt.
Nou lieve allemaal wij gaan zomeren maar onze oogje toe doen en snaveltjes dicht......
Tot het volgende verslag zeggen we maar.

Dikke kus

• 14 September 2015 - 17:49

Janneke:

Hallo lieverds

Oh lekker die massage,lijkt mij ook wel wat.
    Kun je zeker lekker op slapen.

Goeie reis morgen

We horen elkaar weer

Liefs mam en pap xxx

• 14 September 2015 - 20:07

Diane:

Wow!!! Zo'n massage wil ik ook wel en daarna lekker luieren in een bamboe hangmat.... Zucht.

Afijn, geniet ze nog maar even want hier in NL regent het zoals gewoonlijk.

Xxx, Diane

• 15 September 2015 - 21:21

Hannah:

Hahaha... ja ja .. veel ouderen zijn 2 talig opgevoed. Ivm voormalig Nederlands Indië. Fijn dat jullie zo lekker genieten. Uit de verhalen begrijp ik dat het ooit in de toekomst toch misschien wel de moeite waard is om mijn roots is te gaa zoeken... ik zie die massage al helemaal zitten! Heel veel liefs uit Pijnacker!