Bali tijd - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Bali tijd - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

09 September 2015 | Indonesië, Sanur

Hallo allemaal,

Ons laatste berichtje kwam vanuit nederland en nu zitten we in t overheerlijke bali.
Na aankomst in ons guesthouse,wat trouwens echt supermooi en schoon is zijn we s avonds lekker gaan eten bij een restaurant vlakbij we schrokken enorm van de rekening wel liefst €9.........Hahahahahaha
Daarna nog even een wandelingetje gedaan en toen kwamen er al wel achter dat het in Sanur erg rustig is.
Na een heerlijke nachtrust zijn we dinsdag lekker gaan luieren aan t strand maar ohhhhhhh jeeee wat een blondie ben ik toch en Maurice een beetje......
Bali is geen Thailand de zon is hier een stuk sterker dan in Thailand nadat we lekker in de zee hadden gepoedeld en daarna lekker in de schaduw op ons strandbedje hebben gelegen. Kwamen we er eenmaal op onze kamer achter dat ik toch wel flink verbrand was en Maurice een beetje.dus de eerste avond maar een apotheek opgezocht om toch die brand uit mijn huid te halen, en ja mam ik ga nu meer smeren heb hier nu zonnebrand gekocht met factor 50++.
in Nederland hadden we al voor dinsdagavond een afspraak gemaakt met vrienden van mijn(Bianca) ouders. Was echt supergezellig en het blijft een gek idee dat je 12.000km verderop bekenden tegenkomt.
Vandaag maar even geen strand en hebben we besloten om naar het safaripark te gaan wat echt supermooi was,echt heel mooi aangelegd de dieren zaten niet in kooien zoals wij gewend zijn in onze dierentuinen. Hier werden de dieren gescheiden door water.
Daarna zijn we na een tempel genaamd Tanah Lot gegaan. Deze tempel is op zijn mooist bij zonsondergang of zonsopkomst.wij hebben m gezien met zonsondergang wat echt heeeeeeeeeel mooi is. Bij dat complex waren natuurlijk ook weer de nodige toeristen kraampjes en wat zagen we daar nu tussen???????
Je kon daar koffie luwak drinken. Deze koffie is de duurste koffie ter wereld. Maar eenmaal aan de koffie zei ik tegen Maurice nou je zit gewoon poep te drinken nu......whahahahahaahahahah deze koffie wordt namelijk gemaakt van de poep van de chivat kat. Deze krijgt speciale voeding om deze koffie te krijgen. Als je een zakje koffie van ongeveer 50 gram koopt kost dat omgerekend €10. Maar we kunnen jullie vertellen het is echt lekkere koffie heel zacht van smaak.
Morgen maar weer een lekker dagje luieren en aan t eind van xe middag gaan we gezellig met zijn 4 naar kuta.
Vrijaf gaan we naar ubud en ons guesthouse heet jawel.....three Dewi ( DEwi, Maurice wordt gek van je naam hier) hahaahahahaha.

LIEFS VAN ONS

• 09 September 2015 - 19:27

Janneke:

Hallo lieverds

Fijn dat jullie het goed hebben.
    En leuk dat je met Herman en Gerda gegeten hebt en samen op stap gaat.

Mis jullie wel en vooral je telefoontjes

Liefs van hier
    Pap en mam

• 09 September 2015 - 23:03

Marion:

hoi vakantiegangers,
    Super om dit weer te kunnen lezen en dat jullie het naar je zin hebt lees je al gauw.
    Geniet van alles en tot snel! Groetjes, Marion