Ko tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Ko tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Ko tao

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

20 September 2014 | Thailand, Ko Tao

Hallo allemaal,

Alweer een paar dagen geleden dat jullie wat van ons gelezen hebben.
Maar goed na ons natte avontuur in krabi zijn we naar koh samui vertrokken om de zon op te zoeken.
Toen we in de haven aankwamen voor de boot moesten we 4uur wachten daar maar we hebben in die tijd wel dolfijnen kunnen spotten die daar in de haven aan het spelen waren. Echt geweldig als je ze in het wild kan zien!
Eenmaal aangekomen in koh samui in een heerlijk guesthouse hebben we daar lekker rustig aan gedaan echt gewoon geluierd op t strand. De eerste dag was t nog redelijk bewolkt maar ja stelletje oelewappers uit Nederland dat we zijn...... Ook met bewolking kan je flink verkleuren. Maurice was dan ook best behoorlijk verbrand en ik gelukkig niet. Maar dat heb ik dan wel weer gedaan op de boot naar ko tao. Waar we nu dus lekker aan t luieren zijn.
Het plan is vanaf hier naar hua hin te gaan en dan helaas weer terug richting bangkok.

Wij gaan nog even heerlijk genieten van de zon,zee en strand

Dikke knuffels.xxxx

• 21 September 2014 - 12:19

Joyce:

Geniet nog even lekker! Ik heb allemaal heel nare foto's voorbij zien komen op FB ; )

• 22 September 2014 - 11:05

Yvette:

Lieverds wat een heerlijkheid. Wat een fijne fotos ook die we steeds mogen ontvangen via Facebook en voor die persoonlijk ge appt worden naar mij grrrrrrrrr. zo jaloers op al dat lekkers. Die shakes, dat eten maar vooral al die overheerlijke massages gatverderrie wat heeeeeeerlijk. Nog een paar daagjes en dan helaas weer naar huis. Terug in het ritme en vooral ZONDER al die heerlijke verwennerijen. Geniet nog even en have fun..........en goed smeren he dozen !!!!

Liefs van Jan en Yvette

• 22 September 2014 - 15:25

Janneke:

Hallo lieverds,

Wij zijn weer terug van ons weekendje weg.
    Was heel gezellig hebben veel gedaan en gezien.

Maar jullie ook zie ik lekker veel gezien en gedaan, maar oh oh dobo,s dat jullie verbrandt zijn
    Geniet er nog lekker van de laatste dagen en dan weer terug naar het gewone leven, balen hè

Heel veel liefs xxxxx
    Mam en pap k.