Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

10 September 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,

Eindelijk zijn we er en nu eigenlijk pas tijd om jullie te laten meelezen....
Maandag zijn we na een goede vlucht aangekomen in bangkok en vanaf daar een taxi genomen naar ons hotel voor de 1e nacht ondanks dat het middag was konden we gelukkig aardig doorrijden in bangkok.
'S avonds maar meteen richting kao san road om daar maar eens heerlijk te gaan genieten van een heerlijke voetmassage.die was echt superrrrrrr!voor het eerst in mijn (Bianca) leven is een man erin geslaagd die mij gewoon in slaap krijgt tijdens het masseren van mijn voeten meestal is t zo gevoelig dat ik niet eens echt kan ontspannen......
Na deze ontspanning eigenlijk maar meteen ons bedje opgezocht want de volgende dag moesten we er toch alweer vroeg uit omdat we weer het vliegtuig in gingen maar nu voor een korte vlucht naar chiang mai,het noorden van Thailand.
En jeetje wat is t hier heet zeg, we gaan niet klagen hoor maar het zweet drupt al van je af als alleen maar zit.
Volgens de locals heeft hier dan ook al een aantal dagen niet meer geregend.
Gisteravond hebben we dave uit Australië na 2 jaar weer ontmoet! Echt leuk om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd. En het leek de dag van gisteren of we elkaar hadden gezien.
Dave nam ons mee naar een restaurant en daar hebben de mannen echt mannen voedsel gehad en zoals hun t noemden hebben ze ipv spareribs een dinosaurus rib naar binnen zitten werken.
Maar met nog enigszins een jet lag in ons lijf toch maar vroeg ons bedje op gezocht want vandaag hadden we alweer wat op de planning.
We hebben een kleine tour gedaan naar een olifanten kamp en bamboorafting en op een ossenkar gezeten.
Heerlijke dag gehad en morgen maar eens even lekker relaxen aan t zwembad.
In ieder geval hebben we nog wel leuke plannen voor hier, we gaan in ieder gevalnog een dagje kookles doen en richting chiang rai en de grens van Myanmar.

Liefs uit het ontzettend hete maar prachtige chiang mai

XXX

• 10 September 2014 - 12:25

Diane:

Hey wereldreizigers,

Altijd leuk om mensen weer te ontmoeten die je op een eerdere reis hebt ontmoet. Dan loop je ergens, in god weet niet waar in welk gehucht, en dan hoor je opeens achter je 'Hi there!'.
    Gelukkig waren jullie niet in een gehucht maar in hét backpackersgebied van BKK. Daar vind je oude reisgenoten sneller weer terug omdat iedereen daar komt. Echt heel leuk om mee te maken weet ik uit ervaring. Veel plezier daar in het Noorden en geef de fantjes een knuffel van mij.

Xxx Diane

• 10 September 2014 - 21:31

Marion:

Wow, klint allemaal,super, geniet er van!!

• 10 September 2014 - 21:46

Janneke:

Halo lieverds,

Zo te lezen hebben jullie het echt naar je zin, en leuk om iemand naar twee jaar weer te ontmoeten.

Geniet nog lekker samen, en kijk uit naar jullie volgende verhaal

Liefs mam en pap

• 10 September 2014 - 23:54

Pap:

Mam bedoelde natuurlijk: na 2 jaar weer te ontmoeten.

Liefs pap

Ps. Pas inderdaad op met jullie volgende verhaal

• 11 September 2014 - 12:40

Yvette:

He sweeties,

wat fijn om te horen dat jullie het nu alweer lekker naar je zin hebben. Heerlijk zo ver weg en leuke dingen zien en ondernemen. Das wat anders dan onze vakantie in en op Ibiza hahahahah. Bianca neem die voetmasseur maar hier mee naar toe daar weet ik wel raad mee. oh dat lijkt me zo zalig elke dag zo n heerlijke massage en dan daarbij ook nog in slaap vallen DAT WIL IK OOK !!!! have fun verder en tot volgende verslag.

Kus