Rondje Azie al gedaan zonder dat we gereisd hebben - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu Rondje Azie al gedaan zonder dat we gereisd hebben - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Bianca en Maurice Kamps - WaarBenJij.nu

Rondje Azie al gedaan zonder dat we gereisd hebben

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

12 Augustus 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Hallo allemaal!

Het is bijna weer zover! Dit jaar echt veel heen en weer geslingerd waar we naartoe zouden gaan op vakantie. In de eerste instantie besloten om naar Thailand te gaan maar vanwege de ongeregeldheden toch maar besloten om dan maar ergens anders naar toe te gaan....wat ideeën op gedaan via FB en toen besloten om naar Bali te gaan.......
Maar helaas weten we allemaal wat er met de MH 17 van Malaysia Airlines is gebeurd... Dit zou ook onze vlucht zijn......We kregen het aanbod van Malaysia Airlines om onze vlucht kosteloos te annuleren en wij wilden toch niet het risico nemen dat de maatschappij failliet zou gaan en enigszins wat gestresst op vakantie gaan. En met een andere maatschappij dan werden de tickets toch wel heel erg prijzig.
Dus toen maar weer het besluit genomen om naar Thailand te gaan(heel naar alternatief)... Dus ineens alle plannen omgegooid die we al hadden voor Bali en snel een andere route bedenken voor Thailand...is dit niet zo heel moeilijk want we hebben toch nog heel veel niet gezien in Thailand.
Het plan is nu om vanuit Bangkok naar t noorden Chiang Mai te gaan en dan als t weer enigszins mee zit naar t zuiden richting Krabi te gaan en vanuit daar eilanden te bezoeken...zo ook oa het eiland koh pi pi waar de film the beach is opgenomen.
We kunnen in ieder geval alle kanten nog uit maar dat kunnen we altijd nog ter plekke beslissen.we gaan t allemaal meemaken en hopelijk lezen jullie weer met plezier ons dagboek.

Wij kunnen in ieder geval niet wachten totdat het 7 september is!

XXX

• 13 Augustus 2014 - 13:52

Hannah:

Leuk! !

• 13 Augustus 2014 - 22:11

Gaby:

Gaaf jongens!! Veel plezier met de voorpret! Groetjes!!

• 10 September 2014 - 15:12

Sjonnie: